Informatie

Alle informatie pagina resultaten

Collectie

Alle collectie resultaten
Verouderde browser

We zien dat je een verouderde browser hebt. Het kan zijn dat deze site daardoor niet goed weergegeven wordt. We adviseren je om je browser te updaten, indien mogelijk, naar de laatste versie.

Sluiten

NN Group

NN Group is van 2016 tot 2019 hoofdpartner van het Mauritshuis. Met dit partnership bundelen wij onze krachten om een breder en internationaler publiek te enthousiasmeren voor het Mauritshuis.

Het Mauritshuis en NN Group delen een aantal belangrijke overeenkomsten, waaronder het nastreven van hoge kwaliteit, toegankelijkheid, een internationale focus, ruimte voor ondernemerschap en de aandacht voor de lokale gemeenschap.

Het partnership bestaat uit drie onderdelen:

Uitbreiden en ontwikkelen van publieksprogramma’s
NN en het Mauritshuis zijn samen verrassende initiatieven gestart om nieuwe doelgroepen kennis te laten maken met het museum. Een concreet voorbeeld hiervan is het maandelijkse ‘after work’ evenement Maurits& op donderdagavond. Samen met NN wil het Mauritshuis veel meer bezoekers laten ervaren hoe bijzonder een bezoek op deze avond kan zijn. Lees meer over Maurits&.

Het organiseren van tentoonstellingen
Jaarlijks is NN, als onderdeel van het partnership, sponsor van één van de tentoonstellingen van het Mauritshuis. Met deze bijdrage wordt de tentoonstelling financieel mede mogelijk gemaakt. In 2017 was dit de tentoonstelling Slow Food: Stillevens uit de Gouden Eeuw.

Bekender maken Mauritshuis, nationaal én internationaal 
NN Group ondersteunt een nieuwe meerjarige marketingcampagne van het Mauritshuis. Deze campagne is gericht op het (nog) bekender maken van het Mauritshuis, nationaal en internationaal, door de nadruk te leggen op de wereldberoemde collectie van het museum. 

Deel deze pagina