Informatie

Alle informatie pagina resultaten

Collectie

Alle collectie resultaten
Verouderde browser

We zien dat je een verouderde browser hebt. Het kan zijn dat deze site daardoor niet goed weergegeven wordt. We adviseren je om je browser te updaten, indien mogelijk, naar de laatste versie.

Sluiten

E-tickets Mauritshuis

Via onze website kunt u direct tickets voor het Mauritshuis aanschaffen. Onze e-tickets zijn tot 1 jaar na datum uitgifte geldig.

Met een e-ticket hoeft u niet langs de kassa. Deze toegangsbewijzen geven u echter geen voorrang bij mogelijke wachtrijen buiten en voor de tentoonstellingszaal.

Bestel uw tickets online

Ticketverkoop

Na aankoop van uw ticket online krijgt u een e-mail met PDF bijlage. Deze bijlage is uw toegangsbewijs met een unieke barcode. Uw toegangsbewijs kunt u zowel geprint als via uw smartphone laten scannen bij de entree van het museum. (Let op: de e-mail zelf is geen toegangsbewijs, alleen de PDF-bijlage met barcode)

U koopt één ticket waarmee u het hele museum kunt bezoeken. Voor het bezoeken van de Royal Dutch Shell Vleugel en onze tentoonstelling betaalt u geen toeslag. Voor het bezoek aan de Galerij Prins Willem V kunt u een los ticket kopen of een combiticket waarmee u zowel het Mauritshuis als de Galerij kunt bezoeken.

Het is niet mogelijk om op een bepaald tijdstip kaarten te reserveren. Met uw e-ticket hoeft u niet langs de kassa. Tijdens drukte kan het wel voorkomen dat de maximale capaciteit van het museum wordt bereikt. In dat geval wordt u verzocht even te wachten.

Groepstickets

Online kunt u maximaal 14 tickets tegelijk aanschaffen. Wilt u met meer dan 14 personen komen dan kunt u een groepsbezoek reserveren. Groepen van minimaal 15 personen kunnen tegen een gereduceerd tarief van €12,50 in plaats van €14 p.p. het museum bezoeken. 

Kortingskaarten

Bent u in het bezit van een kortingskaart en boekt u online een e-ticket, vergeet dan niet uw pas mee te nemen bij uw bezoek. Bij binnenkomst worden zowel uw e-ticket als uw kortingskaart gescand.

Als Museumkaarthouder, Huisvriend van het Mauritshuis, Rembrandtpashouder en ICOM pashouder heeft u geen e-ticket nodig.

Vragen over uw e-ticket?

Als u geen e-mail heeft gekregen na afronding van uw bestelling kan het zijn dat de bevestiging in uw spam terecht is gekomen. Controleert u deze map met ongewenste e-mails. Mocht uw e-ticket hier niet tussen zitten, neem dan contact op met het Mauritshuis via: +31 (0)70 - 302 3456.

  1. Ik ben mijn e-tickets kwijt, wat moet ik nu doen?
    Het kan zijn dat uw e-tickets nog in de prullenbak van uw mailbox of tussen uw spam zitten, controleert u eerst deze mappen. Mocht uw e-ticket hier niet tussen zitten, dan kunt u contact opnemen met het Mauritshuis via mail@mauritshuis.nl of bel 070 – 302 3456.
  2. Is mijn e-ticket overdraagbaar aan iemand anders?
    Ja, hoewel op uw e-ticket een naam staat is deze overdraagbaar. Let op: bij e-tickets met kortingspassen moet de kortingspas getoond worden bij de entree. Deze kortingspassen zijn niet overdraagbaar.  
  3. Kan ik mijn e-ticket ruilen / geld terug krijgen?
    Nee, het is niet mogelijk uw e-ticket te ruilen of geld terug te krijgen.

Deel deze pagina